Schacht

woensdag 8 oktober 2014

"Schacht" Zoon kreeg de studentikoze opdracht zich te verkleden als "kop koffie" vandaag. Dus vertrok hij zondag met het "Starbucks-koffie-pak-mét-schuimkraagje" als extra bagage. Wil ik wel weten of, én voor hoeveel pintjes hij verkocht geraakt is?



Het "gerecycleerde" pak werd in elkaar gestoken door Zoon, Dochter en mij - naar een idee dat we zagen op pinterest. Het bestaat uit:
1 oud wit fleecedeken
1 oude pop-up-mand
dikke ijzerdraad
2 oude broeksriemen 
bruin inpakpapier
dik tekenpapier - 
(het logo is door Zoon + Dochter getekend en geschilderd)
Mét een schuimkraagje uit
een restje nepbont
een restje witte voeringstof

20 opmerkingen:

  1. Schitterend! Ik heb al véél schachten gezien, maar zo'n schoontje kwam ik nog niet tegen.
    En nee, je wilt het niet weten vermoed ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! En dan nog inclusief fout gespelde naam op zijn beker :-). Hopelijk komt dat kostuum heelhuids terug. Tof bord op Pinterest trouwens, sommige kostuums zijn echt onwaarschijnlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is schachten wat wij foeten noemen? Eerstejaars van een studentenvereniging? Ik vind het een topkostuum!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt hilarisch, dat pak! Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend! nostalgie die studententijd. Ik moet daar gelukkig nog niet van wakker liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend! Ik ben trotse drager van het verkleedgen en gaf dat ook door aan mijn dochters. Ik vind het helemaal geweldig als zo'n verse student ook nog helemaal loos durft gaan in zijn kostuum.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allé zeg! Je tovert een brede glimlacht op deze donderdag ochtend.
    Zalig!
    Ik hoop dat ik later ook mag meedenken/werken met de opdrachten van mijn 'schachten'. Koester!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind dat toch heel stoer dat die zo gaat durven rondlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha geweldig! Dat heeft heel veel pinten opgeleverd! Volgende week een heel week opdraven voor de kopers??? Ben benieuwd wat ze hem allemaal laten doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai, knap! En ik die dacht dat je aan oudere kinderen minder werk had... Dat blijft dus?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh tof, hij is al helemaal into het studentenleven! :-)

    BeantwoordenVerwijderen