Boeken

donderdag 26 juni 2014

Juich! Ik kan weer lezen, verloren lopen in een verhaal, wat heb ik dat gemist! Na maanden zijn hoofdpijn, duizeligheid en concentratieproblemen steeds meer van de baan. Oeff, even dacht ik: dat komt nooit meer goed.


Ondertussen wordt er aarzelend geruild in onze Kleine Boekerij en ontdekken de buren het boekenkastje. Het wordt langzaamaan een echte ontmoetingsplek. We leerden eindelijk de buurman met de mooiste tuin op het einde van de straat kennen. Babbelend bij ons bibje, dat ondertussen officieel als Minibieb en als Little Free Library geregistreerd staat.


Enthousiast als hij was, plantte hij eerder deze week een gelijkaardig kastje in zijn voortuin. 2 kleine boekerijtjes in dezelfde straat. Als dat niet tof is! 


Nu ik het toch over boeken heb: hebben jullie het boek "Art d'Eco" al in huis? Het boek van Kelly is een aanrader als je op zoek bent naar zelfmaaktips voor keuken, badkamer, huis of kleerkast. Op mijn facebook-pagina loopt nog tot en met morgen een Give-Away waar je 1 exemplaar kan winnen. Waar wacht je nog op?



8 opmerkingen:

  1. Wat een geluk dat je weer kunt lezen. Zonder boeken zijn we toch verloren, niet?!
    Dat minibibje is gewoon schitterend, van leesbevordering gesproken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwww prachtig!
    Fijn dat je weer kunt lezen!
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super nieuws!!! Haal nu maar vlug je schade in ;-)
    En geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n leuk initiatief en super dat je er weer in kan vliegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tof. Zo een minibieb, free library dat is zo een tof idee ! Geniet terug van de leesmomenten. En ik ge vlug vlug eens op FB kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een tof initiatief! Misschien krijg ik de wederhelft ooit nog eens zo ver om hier ook zoiets te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh leuk, zo'n boekenkastje in de tuin! En fijn dat je zelf ook weer kan lezen.

    BeantwoordenVerwijderen