Verrassing!

woensdag 4 mei 2011

Ik win nooit wat
met spelletjes of loterijen,
echt niet,
maar met
de omgekeerde leuze
"ongeluk in het spel
is geluk in de liefde"
heb ik dat eigenlijk nooit erg gevonden!
Maar nu heb ik dus echt iets gewonnen.
(oei als dat maar goed blijft
gaan met die liefde...;-) )
Kijk eens wat ik in mijn brievenbus vond...



een handgemaakte tas
vol leuke spulletjes,
een toilettasje én -
waar mijn huisgenoten
nog het meest blij mee zullen zijn -
een speldenkussentje.
Ik wilde er al zo lang
1 voor mezelf maken
maar het kwam er maar niet van,
gedaan met rondslingerde kopspelden!
Dank je wel Mamarina!
Ben er superblij mee!


4 opmerkingen:

  1. Dat speldenkussentje is van mijn restjes en zo gemaakt en inderdaaad lekker handig :-)
    En die liefde, kaarsjes in de boom, een hapje op uw sevetjes en een glaasje( gaan halen met uw nieuw kabaske) en,...
    :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ge hebt gelijk marina:en weet je alleen al dat speldenkussentje zal onze relatie zo ten goede komen: alvast weer één bron van ergernis voor mijn Lief minder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd...erg leuk allemaal, verwennerij. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen