Parachutes

vrijdag 22 oktober 2010

Ze waren niet weg te branden uit de media de voorbije weken,
en plots doken ze ook hier in huis op.
De oudste dochter knutselde deze parachute
met een mandarijntjespapiertje
touwtjes en papier.
Bovenaan de trap laten vallen
en hij dwarrelt naar beneden.
Dolle pret!
Het wordt trouwens dringend tijd
dat we onze hal schilderen.
We zijn er nog niet helemaal uit
of het wit wordt, of toch een vrolijk kleurtje.
Iemand suggesties?

Hopelijk springen jullie, net als wij, vrolijk het weekend in!

4 opmerkingen:

  1. Ik zou gaan voor een fel kleurtje! Wij hebben een knalgroene gang. Voor een gang mag het wel een fel kleurtje zijn, aangezien je daar nooit heel lang na elkaar bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk he als kinderen zich met zoiets klein als een appelsienpapiertje kunnen bezighouden. Ik heb ook wel iets met felgroen, heel mooi in combinatie met oranje of diep paars of chocolade. Fel groen, zwart(decoratie) en wit is ook helder. Wij hangen tijdelijk kleurenkaartjes en selecteren dan waar we ons best bij voelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Duidelijk, kleur! Dan komt het parachuutje nog beter uit!
    Ik had nog geen tijd gehad om bij je blog aan te wippen, maar hier ben ik dan. Leuk om kennis te maken. Ik ga effe rondsnuffelen.

    Bedankt voor je compliment op mijn Blog.
    Gr Siem

    BeantwoordenVerwijderen